SS1 er oppe og kjører |
![]() ![]() |
SS1 er oppe og kjører |
Feb 16 2009, 04:24 PM
|
|
|
Member ![]() ![]() Group: Admin Posts: 43 Joined: 6-January 09 Member No.: 17075 |
Ta deg en tur på cs1.superserver.no:27020 for til CSS morro med de gamle gutta... og damene.
|
|
|
|
Feb 17 2009, 03:30 PM
|
|
|
Guru level 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Superadmins Posts: 3225 Joined: 25-May 04 From: Berg i Østfold Member No.: 513 |
Er med i kveld
-------------------- Sørg ikke over en mistet sjanse, du får snart sjansen til og miste en ny.
Jeg tenker ikke på all elendigheten, men på all den skjønnhet som ennå er igjen. Anne Frank`s Dagbok. Barn er som svamper. De suger til seg all kraft og utmatter deg fullstendig. Men gi dem en god klem så får du alt tilbake. Abraham Lincoln. Superserver Admin LSA Admin & RADAR Admin [BadAss]EleCtroNe Plz Join #Badass.no - #Superserver.no And #Radar @ Qnett On IRC |
|
|
|
Feb 20 2009, 04:03 PM
|
|
![]() Senior member ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 667 Joined: 8-January 06 From: Kvinesdal Member No.: 1234 |
Noen som blir med og fyrer noen runder i kveld? Har ikke hatt noe særlig med søvn på 48timer, så jeg er et lett knivbytte, evt. lett offer. (letter en vanlig)
eh? heh? ^^ hæ? HÆH!? -------------------- Mvh
-l0Ff |
|
|
|
Feb 20 2009, 04:17 PM
|
|
|
Guru level 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Superadmins Posts: 3225 Joined: 25-May 04 From: Berg i Østfold Member No.: 513 |
Kan ikke i kveld. Men blir hard kjør i morgen eller søndag. Garantert på søndag
-------------------- Sørg ikke over en mistet sjanse, du får snart sjansen til og miste en ny.
Jeg tenker ikke på all elendigheten, men på all den skjønnhet som ennå er igjen. Anne Frank`s Dagbok. Barn er som svamper. De suger til seg all kraft og utmatter deg fullstendig. Men gi dem en god klem så får du alt tilbake. Abraham Lincoln. Superserver Admin LSA Admin & RADAR Admin [BadAss]EleCtroNe Plz Join #Badass.no - #Superserver.no And #Radar @ Qnett On IRC |
|
|
|
Mar 17 2009, 05:55 PM
|
|
![]() Senior member ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 541 Joined: 13-February 06 From: Vingrom Member No.: 1265 |
jammen... Har så smått begynt å prøve meg i cs verdenen igjen. Er alltid 0 stk på ss1 når jeg er på da. Come on ppl!
This post has been edited by Valleygirl: Mar 17 2009, 05:55 PM -------------------- ![]() |
|
|
|
Mar 17 2009, 09:50 PM
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 233 Joined: 4-October 06 From: Kvinesdal Member No.: 1643 |
jammen... Har så smått begynt å prøve meg i cs verdenen igjen. Er alltid 0 stk på ss1 når jeg er på da. Come on ppl! Ino er jo aldri noen på SS :/ folk er så ville etter å få serveren tilbake å så når den faktisk kommer tilbake spiller bare folk i noen få dager og lar den dø ut igjen :/ Selv så har jeg veldig lyst til og spille der mye med gamle og nye folk -------------------- -92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
http://Pedarsen.mybrute.com gogo :) |
|
|
|
Mar 28 2009, 10:02 AM
|
|
![]() Supporter nr.1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Supporter Posts: 1230 Joined: 14-November 04 From: Fredrikstad Member No.: 753 |
jammen... Har så smått begynt å prøve meg i cs verdenen igjen. Er alltid 0 stk på ss1 når jeg er på da. Come on ppl! Ino er jo aldri noen på SS :/ folk er så ville etter å få serveren tilbake å så når den faktisk kommer tilbake spiller bare folk i noen få dager og lar den dø ut igjen :/ Selv så har jeg veldig lyst til og spille der mye med gamle og nye folk sitter å sterkt vurderer tanken på xbox-ferie tilfordel for cs når jeg er ferdig i studio da Link til det av låta som er så og si klart til label-recording: www.myspace.com/tmtno This post has been edited by LoZzT: Mar 28 2009, 10:12 AM -------------------- ![]() litt stor? hhahahahaha |
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 7th September 2010 - 04:45 AM |